.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکی به داد ورزش ساري برسد



شمال نیوز:سالها گذشت و گذشت تا رئیس پيشين اداره ورزش و جوانان ساري کاری از پیش نبرد و سکان به دست شخص دیگر سپرده شد و اکنون که ماهها می گذرد و شاید دوباره به سال برسد و کماکان ورزش مرکز مازندران در انتظار روزهای پر فروغ سالهای نه چندان دور می باشد.
سالهایی که کشتی دنیا مقابل پهلوانان ساری سر تعظیم فرود می آورد و عسگری محمدیان تک مدال کاروان المپیک 88 سئول را کسب می کرد و رمضان خدر ،سید رسول حسینی ، مجید ترکان،مراد محمدی،تقی داداشی و عباس دباغی به نام ساری کسب افتخار می کردند ولی کشتی ساری به روزمرگی افتاده است و به جایی رسیده است که حتی در مسابقات نه چندان معتبر هم نماینده ای نداریم و بایستی به این دلخوش باشیم که دوباره جرقه ای بزند و اسمی از ساری بشنویم.
تيم هاي شهرداری و آستان قدس ساری زمانی در لیگ های قدس و آزادگان گریبان تیمهای مطرح کشور را می گرفتند. ولی چه کنیم که امروز یقه خودمان را هم به زور جمع نگه داشته ایم و قلعه عقاب های فوتسال ساری که لرزه به اندام بزرگان فوتسال می انداخت کم کم در حال تخریب می باشد استعداد های فراوان ساری برای جلوگیری از هرز رفتن چاره ای جز مهاجرت به شهر ها و استانهای دیگر را ندارند.
تيم نکاچوب ساری زمانی کانون والیبال مازندران بود و از همین باشگاه ورزشي نفرات زیادی به باشگاههای مطرح کشور و تیم های ملی اعزام شدند ولی به وضعیتی رسیده ایم که حتی از تنها تیم لیگ یکی هم نمی توانیم حمایت کنیم و وحدت ساری به صالحین و بعد هم به نابودی تبدیل می شود.
بسکتبال ساری به جایی رسیده است که فریاد همه را در آورده است و پیشکسوتان این رشته همچون رضا بهرامی، احمد روزیمند ، فخر آوران ، فاضلی و الطافی که زمانی پرچمداران بسکتبال ساری بوده اند دیگر رمق صحبت کردن در این باره را ندارند و از این واهمه دارند که شاید زمانی برسدتاريخ بسكتبال ساري به فراموشي برود!!
کونگ فو زمانی پیشاهنگ ورزش های رزمی مرکز استان بود و علیرضا رمضانی را به عنوان قهرمان جهان معرفی میکرد و پویایی این رشته را می توانستیم با چشمهای بسته هم ببینیم ولی اکنون شاید با ریزبین ترین تلسکوپها هم نتوان تحرکی از کونگ فو در ساري دید .
ژیمناستیک ساری هم اگر حمایت های هیات استان نبود تا الان چیزی نمانده بود که از آن خبر بگیریم البته اکنون هم وضعیت مناسبی ندارد و تنها خانه ژیمناستیک مرکز استان به مخروبه ای تبدیل شده است و مربیان و ورزشکاران آه و ناله هایشان دیگر گوش فلک را کر کرده است ولی اداره ورزش و جوانان در همسایگی آن اصلا صدایی نمیشنود.
جايگاه و نقش اداره ورزش و جوانان ساري در توسعه ورزش شهرستان كجاست؟
اگر پای صحبتهای رئیس هیات دو و میدانی استان بنشینید از برخی صحبتهایش از تعجب شاخ در می آورید و اگر کسی به جز محمد خاوری باشد حرف هایش را باور نمی کنید که چنین ظلمهایی به دو و میدانی شهرستان ساری شده است و تنها پیست استاندارد استان مازندران مر کز استان سالهاست ورزشکاری را به خود نمی بیند. پیست ورزشگاه پیر متقی که سالیان گذشته میزبان مسابقات کشوری بود اکنون دیگر جایی برای تمرینات دو و میدانی کاران ساروی هم ندارد.
هر جایی از ورزش مرکز استان را سراغ بگیریم چاله ای مشاهده می کنیم که اگر پر نشود به چاهی عمیق تبدیل می شود که بایستی ما هم برای سراغ گرفتن از آن رشته ها به ته چاه برویم .نمایندگان مرکز استان احتمالا در خواب می باشند و شاید هم از تهران دورنمای خوبی را میبینند ، فرماندار جدید و جوان مرکز استان هم که خود ورزشی است می تواند تلنگری به ورزش مرکز استان بزند .
انتظاری که از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران می رفت کمی بیشتر از این بود که بی تفاوت از کنار پیشانی ورزش استان نگذرد زيرا آمپولهای تقویتی و قرصهای مسکن، دردی از ورزش ساری را دوا نمیکند .
رشته هایی که از آنها در این مقاله نام نبردیم ناراحت نباشند چرا که این فراموششان نکرده ایم و از مشکلات دوچرخه سواری ، ووشو، وزنه برداری ، ورزشهای همگانی، هندبال ، نجات غریق، اسکواش، تکواندو هم با خبریم و اگر سریالی از مشکلات ورزش ساری درست کنیم از تعداد قسمتهای قهوه تلخ ، فوتبالیست ها ، جومونگ و اوشین هم بیشتر خواهد شد و کتاب بنویسیم تعداد جلد های آن یک کتابخانه را پر خواهد کرد. فرهادی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1391
تقصیر آمریکاست که ورزش ساری پیشرفت نیمی کند.مرگ برآمریکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.